Huishoudelijke hulp

Heeft u hulp nodig in de huishouding? Kunt u ondersteuning gebruiken om uw huishouden op orde te houden? Kiest u dan voor Association In Care hulp in de huishouding.

Als u door tijdelijke of langdurige omstandigheden huishoudelijke hulp nodig heeft, dan kan Association In Care u daarbij ondersteunen.

De Huishoudelijke Hulp van Association In Care voert met, of voor u de huishoudelijke taken uit. De ondersteuning wordt volledig afgestemd op uw wensen. Wij vinden zelfredzaamheid en prettig kunnen blijven wonen in uw eigen leefomgeving heel belangrijk! Uw zorgvraag staat centraal in de persoonlijke dienstverlening van Association In Care.

Hulp en ondersteuning bij de volgende huishoudelijke werkzaamheden

• Wassen en strijken
• Ramen zemen
• Schoonmaken van de badkamer en toilet
• Schoonmaken van de meubels (buitenzijde)
• Stofzuigen en dweilen
• Bedden afhalen, wassen en opmaken
• Koelkast en vriezer schoonmaken
• Ramen (binnen) lappen
• Wassen, drogen, strijken van uw wasgoed

Association In Care probeert zoveel mogelijk dezelfde huishoudelijke hulpverlener bij u thuis in te zetten. U hoeft zich hierover geen zorgen te maken; wij regelen dat graag voor u!

Neem direct contact op

Association In Care BV is een WTZI erkend zorginstelling